nuffnang

facebook!

nuffnang

PAANTHOLOGIST

02 June 2011

INSIDIOUS SERIUS SERAM SHIT BHAI...


Insidious? Seram ke? Bagi aku seram die lain macam. Hantu die cool je. Cuma psycho lain macam. Bab hantu budak kecik joget-joget serius aku takleh terima. Meremang bulu roma. Lagi scary rupenye budak kecik tu berbanding hantu sundal malam yang muka iras-iras Maya Karin tu.

Aku malas citer lebih-lebih karang spoil pulak bagi korang yang belum tengok tu. tapi aku suggest korang tengok la wey. Best die tahap2 inception tapi seram punye. Hantu die xde la seram sangat, Cuma wat terkejut. And psycho gle. Muka senyum2 perghh tak boleh belah..

Kitorang tengok malam selasa kol11.30 malam kat alamanda. 6orang time tu. naek kete aku 5orang. Sorang lagi hilal tu naik moto sebab uma beliua dekat je. Lepas da cuak2 tengok citer tu, lepak dekat mamak present diplomatic dekat2 area mydin, kalo korang taw la. Nak ilangkan seram, borak2 sambil minum2. Bila da kol2 camtu blah balek, hantar diorang balik uniten.

Bila dekat satu tempat, area2 abu bakar baginda, gelap kat situ, si akem citer pasal ada budak2 uniten dekat cendi dengar pompuan jerit, waktu yang sama. Pergh seram gak dengar. Then akem tadi macam menyesal je sebut, dah mula rasa seram sejuk dia kata. Aku chill lagi, sebab drive. Drive pon slow. Takot terkejut. Hari isnin haritu dah langgar tupai dah. Sian tupai tu mati.

Da hantar semua, setel la. Aku pon balik kajang. Nak diceritakan, bila esoknya hari rabu aku nak pergi kelas, bila tengah drive tu, aku tengok rear mirror berubah, aku betulkan la, sambil drive. Bila da betul baru terfikir, sapa yang ubah?? Padahal malam sebelum tu aku drive, paginya aku jugak drive. Ha.. balik tu aku Tanya akem, ko ada ubah cermin tak? Die cakap tak. Demm.

Kalo nak cerita, banyak lagi citer seram yang aku pernah rasa. Nanti2 aku citer. Rasa macam da panjang ni. Ok adios. Papehal aku bg 9/10 rating untuk insidious. Akhir kata, terimalah adengan paling seram camharem ni.

4 Orang Gaduh Sebab Entry Ini:

Mohamadazhan.com said...

aku download cita ni sebulan lepas sebelum tiba ke Msia.hehe

bagi aku seram juga, mungkin tgk waktu tgh malam sama.hehe

hantu dia psiko~

Kisah Sayyidatina Aisyah R.A | Aisyah Pernah Difitnah Oleh Kaum Munafik

Sheeq ♂ ♀ said...

kene try tengok ni...

Unknown said...

hmm nanti aq tgk.. hehe thanks..

HAFIZAL said...

takut jugak kalo dia tgk mcm tu...hihihihhhiiiii

paanthology. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails