nuffnang

facebook!

nuffnang

PAANTHOLOGIST

03 August 2011

CAMANO KORANG NAK PULIHKAN CHATBOX FACEBOOK KORANG YANG MACAM HARAMJAY??

yang hijau2 tu maknenye dorang sahur la, sebab aku update blog ni pas sahur. takkan tido sambil online pulak kan? agak2 la.

Chatbox facebook korang tak cool macam dulu? Atau dalam bahasa lebih mudah, chatbox korang lansung tak cool macam chatbox aku? Senang citer sebab aku pemurah, then aku nk share la dengan korang ape yang aku jumpe kt blog orang lain. Iaitu blog http://aizadalias.blogspot.com/ cara nak scrool2 facebook chatbox korang. Senang citer follow ahh. Malas aku menaip panjang2 sekarang ni.

Sebelum nak buat ape2, korang kena jawab soalan ni dulu

Apa browser yang korang guna?

Ok da ada jawapan, sila tulis kat atas kertas A4 besar2. Takot lupe. Then ikot step seterusnye.

Kalo korang guna chrome, makanya  sila klik sini dong. 
Install je script tu, then restart browser lu dong.




Kalo korang guna Mozilla Musang Berapi-Api  makanya install add-on ini dong. kendian install script ni  kendian pulak restart browser lu dong.


Cool kan? Kalo tak boleh, err, takleh la aku nk tolong. Aku wat boleh je. Kacak bergaya boleh la chat2 aweks fb yang da lama rindukan aku. Ni tak, pas facebook update chatbox dorang, jantan je yang penuh. Takleh scroll pulak tu. Dasar brangset!

 credit diberikan kepada aizadaliasdotbelogsepot sebab aku ciplak karya beliau. sekian
                                    

0 Orang Gaduh Sebab Entry Ini:

paanthology. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails