nuffnang

facebook!

nuffnang

PAANTHOLOGIST

20 November 2011

FLYFM GADGET GIRL: CARA MUDAH DAPAT IPAD2 YANG SUSAH

Bagi korang yang dengar flyfm, mesti ade pernah terdengar pasal FLYFM Gadget Girl kan? Cambest je dengar. Serius cambest. Just tengok clue yang dorang bagi via twitter then serbu la celah mana yang dorang dok habaq tu senang gila. Kalo die pegang ipad2, dapat la ipad2. Kalo die pegang galaxy tab, dapat la galaxy tab. Kalo die pegang kawan pompuan die amoi yang super lawa pakai suar short, tak dapat la. Ape banggang nak dapat amoi.
Alkisahnya tersebut la, arini firstday dorang buat gadgetgirl tu. Aku taktaw pon bila actually, dah lama tak dengar flyfm, hari2 lewat bangun, mandi deshum deshum, start kete trus sampai uniten. Tiba2 je sampai. Pelik gak aku. Kena hari ade quiz, tak bangun lansung. Macam haram. So aku tibetibe ternampak kat twitter, gadget girl ade kt ou, korang translate la dalam BI, aku tak reti sangat. Omaigot. Dekat je ou dengan umah aku. Cantek. Tapi aku plak takde henpon yang bley tgok twitter. Takkan nak usung laptop 15.6inci aku ni. Giler. Kejap2 bukak. Kejap2 bukak. Shite.
Aku ape lagi rebat la broadband adik aku punye isi perut. Satu komponen elektronik yang ade simcard. Korang mest tak sangka ade simcard dalam broadband kan? Jeng jeng jeng. Untunglaa korang baca blog aku. Bleh taw ade sicard dalam tu. Then aku sumbat dalam henpon, test twitter. Ok jadi. Then buat announcement kat adik2 aku yang aku nak pegi curve. Gadget girl tu kol3-6 kt curve pulak, katanya. Try jelah, mana taw ade rezeki.
tempat kejadian. nanti anak2 aku baca blog ni mesti dorang segan jugak.
Aku dah malas nak type ni. Senang citer, ade 3hadiah lagi, yang first ipad2. Clue die kat depan a&w. haram jadah senang giler. Tapi aku plak taktaw kat mane a&w. turun2 tengok2 mcd kat situ. Shite. Bila aku dah dapat ilham ka tmane a&w, dah ade orang menag dah. Sikit je lagi. cina mane tah dapat. Sakit ati betul. Rasa nak tumbuk je die. Tapi cool ok? Rilek. Takmaw gado2. Chill.

Second round clue die I need a desert. Hui. Banyak kot dessert kt e@curve tu. Gila. Then aku round round sampai la kat satu ekdai mane tah, ade aiskrim. Mahal la. Tempat standard kan? Then tiba2 ade 1couple, yang laki tu tiba2 kuarkan kotak kasut, warna putih, yang mata kero aku tengok dari jauh dah macam kotak ipad. Denga hati yang kemaruk ipad, aku jalan pegi kat die, then terperasan ade sorang mamat baju sweater biru tengah cari jugak, straight die lari, jatuh terlanggar meja couple tu.

Ape lagi bergogar la semua atas meja tu. Coke die jatuh. Aiskrim sikit lagi nak jatuh. Orang tu terkejut gler. Aku dah la letih lari2. Panic lagi, then aku tanya la, are you flyfm gadget girl? Then die cakap no. aku rasa bangang. Dah la buat salah. Silap orang lagi. demn malu gila. Aku straight terus blah. Kesian gila couple tu.
Turn2 yang lain aku dah malas dah. Straight lari ke ikea makan meatball. Frust doe tak dapat ipad.

 p/s: gadget girl tu jantan sebenarnya. bajet je pompuan. ngek.

2 Orang Gaduh Sebab Entry Ini:

Anonymous said...

bro, betul ke gadget girl laki? haha. dia everyday ke contest ni? ke seminggu skali je?

SnowladieS said...

smlm fly fm dtg gombak! omgggggg

paanthology. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails