nuffnang

facebook!

nuffnang

PAANTHOLOGIST

20 February 2011

What The Hell Pikachu?

Sian plak tengok kucing nih.. disalah guna. Tapi maybe die suka kot.. tengok blushing je muka die. Btw, gamba ni gamba curi dari fb member aku. Haha. Serius tak boleh blah.

18 Orang Gaduh Sebab Entry Ini:

♡ Sutera Kasih ♡ said...

ala comel !!!hehe
kreatiffff

r-5 said...

hahahaha sngat lah comel! wakakaka. tapi sian kucen tuu.:')

Sesumpah said...

ahahahahaha comel nak mampuuuus!

:: noremy bte rahmat :: said...

hahahaha...
sekali pandang sejibik mcm pikachu..
cian kucing tu...

paan sabri said...

haha.. betul la comel gilak.. klo aku ade kucing, aku mekap die cmni..

ARC™ said...

comel

syada aflaa said...

mangsa keadaan doh
haha.gilak ah.haha!!

Jejaka Terhangat said...

haha...pikachu tu tikus..ni kucing ni..laen sgt..tak bleh blah. haha..

Efipurpleshine said...

chomeyl sgt2...maw 1... :)

Dhia BellamiZam said...

singgah cni..
haa~cyan dy tp sgt tomey..nk bole x..hehe

da[Y]un said...

walawe..kena spray kuning dia. teringat pulak kat anak ayam jiran sebelah, macam2 warna ada.ada ayamnya yg warna merah, biru,kuning. dia cakap dia beli kat rantau panjang, kelantan memang.ayam kena spray..huhu

Gimi said...

comei comei..

Maunye petir ke orang warna dia

Syazwani Jalal said...

alolooloo.
sungguh cute tp ksian plak kna clor gituuuu

ngee3 :D

paan sabri said...

haha.. kena celor dalam air kunyit rasanye.

Syazwani Jalal said...

air kunyit?
kecian2, kna celur plak ;)

erleena said...

co0ooooooooomel gile!!!!!!!!
gerammmmmmm
uwaaa nak wane kan kucin el cam nie bole?
hahahaha

nunui Joe said...

comellnya..:D
tp sedih ja muka kucin tu.
huhu..

YOUsoF said...

COMEL tapi kesian pulak tengok muka dia.. kucing hidup untuk dibela bukan untuk dicat.. ;D

paanthology. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails