nuffnang

facebook!

nuffnang

PAANTHOLOGIST

28 October 2010

Formspring Pulak

Selalu time2 nak exam, lagi2 final exam ke hapehape mesti ade bende mengarut baru yang nak masuk dalam kamus hidup aku. Kali ni si borang spring pulak. Ataupon dalam bahasa si Johnny dorang cakap formspring. Ape pelik la name. Tapi cambest je name kan? First time baca macam nama band offspring plak.

Takyah nak merepek panjang pasal offspring. Korang pon taw. Kalo tulis panjang2 bukan korang nak baca. So konklusinye disini, tanyeakusebelumakutanyekorangsoalanpelik2TQ!

Ape yang cambest pasal formspring nih bagi aku, sebab kita leh tanye soalan merepek2 tanpe dituduh sebagai gile tau meroyan. Sebab da memang tu fungsi dia. Ye tak? Dah suruh tanye soalan, aku bantai la tanye merepek pon. Peduli ape. Janji soalan. Ye tak? Mempertikaikan fungsi offspring, eh silap, formspring adalah sama seperti mempertikaikan statement “kenape penguin nampak kiut walaupon dia tengah bunuh penguin lain??”. so jangan pertikai oke??  eh ade ke orang nak pertikai? Vodo paan!



Iklan jap, kat bawah tu ade kotak untuk formspring. Tanye la soalan pape. And make sure follow aku. Baru ceria hidup korang.

Other functions that makes me happy, cewah macam essei  EST spm pulak, ialah leh tanye secara anonymous. Gempak gitu. Aku kan MR.ANONYMOUS. mesti la suke! [kot]. Secara teknikalnya, korang leh tanye soalan yang nak korek rahsia kat orang yang korang nak korek rahsia. Tapi, kalo ade soalan pelik2 yang korang dapat, buat macam aku. Ignore je. Takyah jawab.

Okeh aku bagi contoh.
\
tanye apeape soalan, dan yang penting tu anonymous. 




jawapannye......





Err.. cancelcancel. Da anonymous pon kantoi gak? Formspring takbest! Takyah gune! Dorang tipu! Delete ramai2 jom.

p/s:hidup semakin bosan, masalah makin banyak, paanthology makin tah kehape2. lantak!

0 Orang Gaduh Sebab Entry Ini:

paanthology. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails