nuffnang

facebook!

nuffnang

PAANTHOLOGIST

12 November 2010

COMEBACK Owyeah~

WAAAAAAAAA!!!!!  Lama kot tak bukak Paanthology, tak blogwalking, tak stalk blog aweks, tak komen2 merepek kerepek, tak spam2, tak mencarut sebab url kene block.. huh

Agak lama gak tak blongging nih. Aku pon tak taw nape tak bukak. Mungkin busy sangat kot time cuti2 mesia nih. Program wajib time cuti aku. Ape lagi kan. Menternak lemak lagi2 kat bahgian endodermis kat sebelah iris nih. Betul ke aku cakap? Tah. Da lama tinggal bio.

Oke. Next. Rasa maacam nak tukar header lagi la. Kasi happening sikit. Aku baru perasan yang header aku kat atas ni agak gempak *bagi aku* kalo di ushar buat 1st time, tapi bila da hari2 bukak macam bosan plak. Ye takk? Tak tawu..

Keputusan UPSR da kua. And sepupu aku skor 1A2B2C je.. okeh la tu.. zaman aku dulu pon bukan gempak sangat ye takk? Giler jeles je dengar dalam radio yang mak bapak janji macam2 kalo skor dapat 5A. Ade yang nak kasik blackberry la, ade yang deal dengan anak dorang nak bagi Rm1000 kalo dapat skor 5A. Gler gempak. Time aku muda2 dulu, ade gak janji, tapi kurang best la. Kalo aku la jadi budak2 nih, aku mintak INSPIRA sebijik. Baru best. Then mekap2 sket bagi Nampak macam LANCER. Hoh.. agak hipokrit disitu.. arhh..

Selain dari tu, berdirinya saya disini adalah ingin menyeru rakan2 disana supaya mengisi masa lapang dengan aktiviti yang mendatangkan paedah. Bukan faedah dari bank. Itu bunga, nama je bunga. Tpi suma pompuan tak suke.. cett! So mari join aku maen IKARIAM meh.. so dapat la kita bantu membantu ek.. hehe.. so coordinate pulau aku ialah [52:58].. nama city plak, ape lagi kan? Mesti la nama gempak nih. PAANTHOLOGY. Huh. Da join jangan lupa hello2. And kalo leh wat dekat2 sikit dengan aku. Lagi best kalo korang tinggal emel korang kat sini. So nanti leh aku invite korang. Okeh?

cambest jek?? memang best kot.. kot la.
Chow~~ adios 

2 Orang Gaduh Sebab Entry Ini:

Gayahspears said...

wah.. hantu game gak ya??? same la...

Anonymous said...

semua ada pasang surut. macam juga dunia ni, malam gelap siang terang. cuma kita pandai2lah nak adjust supaya tak terasa kalau ada perubahan.

paanthology. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails