nuffnang

facebook!

nuffnang

PAANTHOLOGIST

01 November 2010

Post mortem sem1 2010

Howyeahh. Secara rasminye aku cuti hari ni sebab baru dok melakat kat rumah. Sem1 da abes. So masa untuk buat post mortem, baru la Nampak professional sket.

Mulakan dengan of course study la coz aku pembelajar sepenuh masa. Tapi actually last minute gak studynye. Sebab tu macam kantoi je bila tengok balik carry mark semua. =_=

Differential equation Nampak susah mula2 tapi actually senang [kot]. And ada la rasa menyesal sebab aku banyak lengah2 dari awal sem sampai ke final. Da nak final baru paham ape bende la dr.ho chee kit dok mengaja time aku baru mamai bangun tido. Time tu mula la terbayang raoti canai dengan teh o panas.

Calculus huh hampeh. Masuk kelas lansung xpaham ape. Mula2 sem rajin je aku wat exercise. Lepas tu haram. Kadang2 masok kelas, mesti teringat, eh, da samapi chapter ni ni ni?? Cepat gler. Sok quiz. Demm. Cengitu la gamoknye. Ada orang cakap sebab lecturer. Tapi aku tak salahkan lecturer pon. Maksud aku tak salahkan dia 100%. Haha

Circuit analysis orait, tip top dari awal sem sampai ke hujung. Means ape yang aku patot paham dalam 1period kelas tu, aku leh paham time tu jugak la. Walaupon kadang2 sangkut jugak, tapi bese la kan? Einstein pon taktaw 1+1=2 kalo cikgu dia tak ajar.

Circuit analysis lab mula2 best. Start da blaja maen dengan oscilloscope ke ape name tah. Da mula la sandiwara dalam lab tu. macam2 graf yang tak patot di jumpe aku jumpe. Bukit2 la, itu la, ini la. Heish. So far, tak terbakar lagi la mane2 circuit aku.

C programming aku tak suke subjek nih. Tp time lab best la. Tu je kot. Da la kredit hour paling tinggi. Kalo kantoi, abes la wei!


0 Orang Gaduh Sebab Entry Ini:

paanthology. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails