nuffnang

facebook!

nuffnang

PAANTHOLOGIST

18 March 2011

Aku Overdose Semalam

Malam semalam makan steamboat, fuh memang steam la tempat tu. maksud aku panas. Sebab dengan setiap meja ade cooker, then aircond pon dah tak rase sejuk. Kedai yang kitorang makan semalam ilaah dekat Flamings area2 sunway. Tu pon sebab Kak Shazura nak belanja budak2 yang join fesco sebelum ni. Bila lagi nak belanja. Nanti dah nak final then takkan nak tunggu sem depan.
gambar curi dari google

Pergh bukan main melantak lagi dorang makan. Siap dengan aiskrem brape kali tambah tah. Bukan abes pon sorang2. Makan 2 scoop da muak. Tu la tamak. Betul orang tua2 cakap, orang tamak selalu kenyang. Standard la kalo sebut steamboat confem la seafood yang orang makan. Aku plak hantu seafood, lagi2 udang dengan ketam. Pergh.
gambar curi

Makan punye makan. Sampai tak ingat dunia. Last2 bila dah bali, idung aku berair je. Demm. Mula dah gatal hidung. Menyesal makan udang banyak2 semalam. Selalu tak macam ni, maybe terlebih makan kot. Overdose. Balek memang tak boleh nak study la, bersin memanjang  sorang2 dalam bilik, makan panadol, fuh amek kau, berpeluh dahi. Last2 boleh tido gak, tah pukol brape.

Kalo nak ikotkan, aku takde la allergic dengan ketam and udang, da biasa makan kot. Tapi mungkin sebab dah bercampur dengan mentarang [tak sure nama die], benda yang fisrt time aku tengok semalam. Macam lala, tapi die punye cengkerang bentuk silinder, bapak style giler. Kalo jadi binatang laut, aku nak jadi mentarang la, ensem sikit.

Dengan nak final ni, hopefully la tak demam aku. Abes la kalo demam. Aku pernah terbaca research, selsema ni memang leh buat otak jadi slow sket. Aku pon kalo time selsema, memang takde mood je nak berpikir. Huh. Leceh kot.

Pape pon, aku rasa seoul garden jugak best. Lama tak pegi makan kat sane weh..


4 Orang Gaduh Sebab Entry Ini:

Anonymous said...

sedap oh makan kat flaming!

Cikya said...

kalau selesema sebab allergik

boleh telan Clarinase
atau cari jer loratadine kat farmasi
nak senang lagi, cakap nak anti-histamine..

:D

tapi papehal, consult pharmacist kat farmasi tuh

sebab aku tak jadi the real one lagi..hee~

afro said...

wow pharmacist rupenye.. taktaw la ape yang aku alergic sbnrnye. serius rasa macam nk demam malam tu.. huhu

ewanrani said...

ewanrani dah try gak makan situ..memang best ar...banyak giler...

entries terhangat>>>Bangunan Tenaga Solar Terbesar Didunia

paanthology. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails