nuffnang

facebook!

nuffnang

PAANTHOLOGIST

04 July 2010

Undi Anda Adalah Rahsia....

Owh, baru perasan leh wat poll kt nuffnang nih.. kekekeh.. kantoi jarang bukak nuff.. so alang dah ade, nape tak guna ye tak? So korang pasni leh la jawab soalan KBKK yang aku sediakan dibawah minda sedar nih. Sok nak lek da. Sob sob. Tak maw balek!!

So soalan tu akan aku peram dalam sebulan dua ke, tengok la kot2 da puas ati, nanti aku umumkan result. Kalau ada yang terasa soalan tu macam kuaja ke, sori la ek, juz maen2 je. Tak serius pon.

Kepada korang yang da jawab, tahniah la ye. Bukan susa pon. 5 soalan je. Soalan last je agak susah. Yang len sume senang je. Kan? Tenkiu2..

p/s: mengantok.

MySpace

1 Orang Gaduh Sebab Entry Ini:

Mr Noble said...

ok2, akan dibuat nnti.
bile la nak pilihanraya umum ni, undi yg ni pon bes gak :p

paanthology. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails